
Matex:
>
> Waren de wielen blank,of hadden ze een foute kleur
> dat je ze hebt laten poedercoaten ?
>
> Tip was regelmatig ook de binnen diameter (achter
> de spaken) met een afwasborstel ( kom je lekker op
> alle plekkies ) en shampo.
> Dit voorkomt het inwerken van roest (door gietstaal
> schuursel).
> Daarna wat sileconespray en whala de troep hecht
> zich niet meer vast (pas op met overspray).
Zoals ze er nu opzitten, heb ik er één op de RAI gezien bij Deni Wheelstyling uit Zwanenburg (vlakbij Amsterdam). Deze was met nog een aantal andere fraaie exemplaren, waaronder zo'n zelfde maar dan helemaal uit RVS, door ATP naar Deni gestuurd speciaal voor de RAI, zijnde het nieuwste van het nieuwste.
Half maart ging ik naar Deni en stomtoevallig werd op hetzelfde moment een set van deze velgen in 17" gebracht. Er werd er even één voor de auto gehouden en toen heb ik ze in eerste instantie in 18" besteld. Volgende morgen terug en er 19" van gemaakt. Maar de 18 en 19" velgen waren nog niet in productie. Zou dus pas eind mei worden voor ik ze had. Omdat de (mede?)eigenaar van Deni iemand bij Hartgerink en Klomp kent, wilden ook zij dat de velgen voor de 16de onder mijn auto zaten. Na een weekje bellen bleek er een volledig RVS 19" set in de fabriek in Italië te liggen. Men was bereid om van deze het hart apart te poedercoaten. Helaas waren ze net niet op tijd in NL.
Matex, bedankt voor de tips over het schoonmaken, maar ik heb van Deni speciale schoonmaakmiddelen (sprays en sponsjes) mee gekregen voor deze velgen en daar hou ik het bij.
@ Niek en Ronald van Deni: jammer dat de velgen niet op tijd waren, maar evengoed bedankt voor de inzet en de service!
Ronald (in bijpassende overall) met de 17" velg: