> Maar Rudolph, je hebt toch nog volledig garantie op
> de rex??
> Dus waarom bestel je dan die dingen?
>
> groetjes M&M
> 140 dollar voor 4 stuks in Amerika... zeg maar 100
> Euro, 30,- verzenden en dan nog BTW kom je op 160,-
> uit. Invoerrechten hoeft dacht ik niet onder 150,- .
>
> Mis ik iets? ... (link doet het niet bij mij)
> Zijn het deze?
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&&item=300374533308&ssPageName=ADME:B:EF:MOTORS:1120
> Martine:
>
> Laat me eens raden: het is een aftermarket
> verbeterd produkt?
> Je hebt drie soorten tuning:
> -optische tuning: er veranderd niets aan het
> gedrag, althans niet met opzet, maar het ziet er
> leuker uit.
> -technische tuning: je verandert het gedrag van je
> auto, of ie er nou beter uit gaat zien of niet.
> -placebo-tuning: je verandert niets wezenlijks aan
> je auto, maar het voelt alsof ie veeeel beter rijdt.
>
> Vooral eenvoudig te vervangen zaken lenen zich voor
> het laatste: bougiekabels, bougies, bobines, maar
> denk ook aan de eindeloze rij additieven die je in
> alles wat vloeibaar is in je auto kunt gieten.
> Voorwaarde is wel dat de exacte werking van de
> produkten wat speelruimte moet hebben, dat er een
> plausibel klinkende theorie op kan worden
> toegepast. Zo is bijvoorbeeld denken dat je auto
> lekker rijdt door vervanging van je ventieldopjes
> maar voor heel weinig mensen geschikte
> placebo-tuning, omdat het nu eenmaal vrij lastig is
> een mogelijke oorzaak voor dit verschijnsel te
> verzinnen. Maar ontstekingsprocessen, en de
> chemische en natuurkundige processen bij
> bijvoorbeeld smering, zijn zo complex dat je daar
> altijd wel weg kunt komen met een leuke theorie, en
> zijn dus heel geschikt.
>
> Het verschijnsel is overigens niet bijzonder, en
> zeker niet uniek voor cartuning. Zo kopen mensen
> zwaar vergulde luidsprekersnoeren voor 700 euro de
> meter, omdat de muziek dan veel meer "resolutie"
> heeft.
>
> Overigens is het zeer de vraag of hier sprake is
> van placebo-tuning, ik heb zelfs de overwegingen om
> ze te kopen niet gehoord, maar als je kabels goed
> geleiden naar de bougie, en niet naar andere
> aardingsbronnen, en je bobines zijn in orde, dan
> zou het een ideaal voorbeeld kunnen zijn: snel te
> vervangen, lastig controleerbare betere werking,
> niet al te duur, en als bonus ook nog optische
> tuning als je de kabels metallic rood maakt en er
> iets met Pro, of Gold, Mega of Hyper opdrukt. Of
> Gold natuurlijk, je kunt er immers ook nog goud in
> verwerken.
> Page Not Responding
> The eBay page or feature you are attempting
> to access is not responding.
> Please try the options below:
> * Try to access the feature directly from the
> eBay Home Page, instead of using a bookmark.
> * Wait a few minutes and try to access the
> feature again.
> If you have waited ten to fifteen minutes and you
> still can't access your page:
> * Check our Announcement Board to see if the
> feature is currently unavailable.
> If what you are looking for is unavailable, you may
> still be able to access other parts of the site
> from the eBay Home page
>
> @Ruud: net als de link van Outjer doet je Ebaylink
> het momenteel ook niet, blijkbaar is de Curse of
> the Dead Links uitgesproken over deze thread.
> Leo:
>
> Hoi Leo,
>
> Gut, jij geeft wel erg snel op hoor.....
> Valt me eigenlijk een beetje tegen voor iemand die
> zo goed weet "waar Abraham de mosterd"
> haalt..........
> Leo:
>
> Hoi Leo en overige forumleden,
>
> Bij wijze van uitzondering en eigenlijk alleen maar
> bedoeld t.b.v. de overige gerespecteerde leden van
> dit forum en zeker niet voor jou, Leo..........haak
> ik in op jouw ietwat warrige
> berichtje................
> 140 dollar voor 4 stuks in Amerika... zeg maar 100
> Euro, 30,- verzenden en dan nog BTW kom je op 160,-
> uit. Invoerrechten hoeft dacht ik niet onder 150,- .
> Kan ik alleen maar naar raden.
> Denk dat het met de "autobahnen" te maken heeft.
> Hadden we het in de boegie thread ook al over gehad.
> Een 7 boegie blijft beter schoon , maar wordt te
> heet bij volle belasting.
> Daarom had mazda jaren geleden eerst de boegies
> gewijzigd naar 7 (voor schonere boegies en dus
> beter starten) en enkele maanden later weer haastig
> terug gewisseld.
> Heeft ze ongetwijfeld veel geld gekost.
>
> Outjer
> Is het niet zo dat een lagere warmtegraad juist een
> koelere bougie tot gevolg heeft? (En die ook
> sneller vuil zal worden)
> Is het niet zo dat een lagere warmtegraad juist een
> koelere bougie tot gevolg heeft? (En die ook
> sneller vuil zal worden)
Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill