> Als je je kenteken naar beneden verplaatst, moet je
> inderdaad gaten voren in de grille waar de
> kentekenplaat oorspronkelijk voor zit. Anders komt
> er onvoldoende koele lucht bij de waterkoeler.
> Er zijn auto's die al sinds dag 1 met de plaat
> onderaan rijden. Ik heb zelf de
> luchtinlaattemperatuur vergeleken, en de
> temperatuur verschilt niet noemenswaardig met de
> oorspronkelijke opstelling.
> Leo:
>
> Kleine aanvulling hierop:
> Neem aan dat je mijn rode bedoelt Leo.
> Bij mijn rode zijn wel extra gaatjes in de grille
> geboord. Dit was al door de dealer gedaan die de
> plaat op een geheel eigen, creatieve wijze, met een
> verbouwde MX-5 plaathouder en een paar tie-wraps op
> een lagere plaats heeft vastgezet.
> Rembrandt en Dave hebben dit nagemaakt op de witte,
> maar geen gaatjes in de grille geboord.
> Eigenlijk zou je nu nog een keer moeten meten Leo,
> éénmaal een Rex met de standaard opstelling,
> éénmaal de rode en éénmaal de witte. En dan exact
> onder dezelfde omstandigheden.
> Misschien een leuk idee voor een volgende meeting?
>
> Rembrandt is ondertussen foto's aan het maken van
> de bevestiging. Coming soon.
> Tot slot..........dit is mijn persoonlijke mening /
> vermoeden m.b.t de implicaties op de
> warmtehuishouding van de motor........bedoeld om
> zinvol bij te dragen; geen individueel gerichte
> kritiek te leveren...........met respect voor
> individuele keuzes en mij bewust zijnde van eigen
> faalbaarheid.
> Hmm, ik hoop niet dat we hier op een dergelijke
> zwaar geclausuleerde manier gaan discussieren. Ik
> snap best dat iedereen zijn eigen lengte tenen
> heeft, en iedereen zijn eigen stijl. Ik prefereer
> een forum waarop iedereen kan zeggen wat ie wil
> zonder een overmatige voorzichtigheid te hoeven
> betrachten.
> Hmm, ik hoop niet dat we hier op een dergelijke
> zwaar geclausuleerde manier gaan discussieren. Ik
> snap best dat iedereen zijn eigen lengte tenen
> heeft, en iedereen zijn eigen stijl. Ik prefereer
> een forum waarop iedereen kan zeggen wat ie wil
> zonder een overmatige voorzichtigheid te hoeven
> betrachten. Zodat opmerkingen over "afkatten" ook
> achterwege kunnen blijven, waar dat helemaal niet
> aan de orde is. Hoewel iedereen dus maar roept wat
> hij/zij wil wat mij betreft, dus dat ook.
> Ik zie bij de witte een beschermrooster voor de
> radiator, bij de rode niet.
> Zit dat rooster er bij de latere modellen standaard op?
>
> Groetjes Tjeu
> Leo:
>
> Nou, dat laatste zinnetje waarmee jij Melkie
> toesprak kwam aardig in de buurt van afkatten maar
> goed, ieder zijn eigen stijl zoals je zei. Ik zal
> dr ook geen woorden meer aan vuil maken.
> Ik had niet verwacht zo'n discussie te veroorzaken
> met mijn vraag. Lijkt me beter om de nummerplaat te
> laten zitten waar ie zit.
>
> Iedereen bedankt voor zijn inbreng.
De personenauto moet
1. overeenstemmen met de gegevens op het kentekenbewijs en in het kentekenregister;
2. een op een vast voertuigdeel ingeslagen identificatienummer hebben (voorheen een chassisnummer);
3. goed bevestigde, leesbare en nietafgedekte kentekenplaten met keurmerk en unieke code hebben.
Verder moeten de kentekenplaten volledig zichtbaar
zijn. Er mogen dus geen trekhaken of andere zaken het vrije zicht op
de letters en cijfers van de kentekenplaat belemmeren.
Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill