
Ik las op een ik meen australisch RX8 forum, toch wat negatieve berichten over de Toyo's.
Ze zouden de eerste maanden perfect zijn en daarna snel verharden en de wegligging zou dramatisch afnemen.
Nu is het daar nogal wat warmer, dus niet echt te vergelijken.... :)
Toyo's zijn trouwens geen echt dure banden, dus dat is een pre.
Michelin's heb ik nu onder de familie auto.....keuzes, keuzes.
Ik heb nog even, wil namelijk eigenlijk ook de velgen laten stralen en poedercoaten. De vorige eigenaar had wat moeite met stoepranden ;)
Dat moment sleutel verhaal ken ik helaas maar al te goed.
Hiervoor had ik een oude corvette en daar hebben ze bij het uitlijnen 3 wielbouten afgebroeken met hun pneumatische moersleutels....
Ik heb nu zelf een moment sleutel....
Ik ben er nog niet uit, ligt ook een beetje aan de financieen....maar voorlopige keuze is Dunlop of Michelin, de Bridgestones valllen af.
Eigenlijk ook een kat vraag.....'To kat or not to kat'
De kat geeft nog geen foutmeldingen dus kan zo nog wel even, maar er rammelt al wat van binnen, dus die gaat niet lang meer mee.
Wat wordt er meestal gedaan bij de RX8, gewoon een nieuwe OEM kat, een aftermarket kat zoals van mazdarotaryparts of de kat geheel vervangen voor een nep kat?
erg bedakt voor jullie hulp, wordt zeer gewaardeerd! Het is toch allemaal nog wat nieuw om nu een japanse hobby auto te hebben :)
Marcel