
Vandaag weer eens langs geweest bij de garage om o.a. de schade te bekijken;
-Alle koppelstukken aan de leidingen waren eigenlijk geen koppelstukken meer, eerder klonten roest met wat flarden rubber die eruit staken.
-Rubberen bocht-stukken helemaal uitgedroogd en ingescheurd.
-Koelribben van de koel-units zagen er ook niet meer uit, paar gaatjes erin en ik gok zo'n 40% ervan helemaal gedeukt en aan gort.
Gelukkig heb ik nog iets aan de prijs kunnen doen (komt niet in de buurt van de 2500 euro, maar in ieder geval geen 4500).
Dus ik heb het toch maar gedaan, ik heb hem ook nodig voor m'n werk en hij was binnen 1 dag klaar.
Gelukkig kan hij er nu zeker weer 7 jaar mee vooruit :)
Ook hebben ze alles wat strakker afgesteld, beetje service, rijdt nu beter en strakker dan voorheen.
p.s.
Als iemand een goede prijs biedt voor een compleet originele Rex, MÉT compleet nieuw olie-systeem.....
Kan het altijd proberen he? :p
p.s.s.
Nog een wijze les geleerd van de week: Koop ook nooit een Hyundai Getz! Haalt de 130 nog geeneens en rijdt ook maar 1:11. :)