> Mja d'r zit toch geen limiter op volgens Ben? ...
>
> Trouwens, na wat nazoeken op het us forum zal je
> niet meer dan 5-15 pk winst krijgen als je geen
> andere modificaties hebt gemaakt.
> Daar vind ik het een beetje prijzig voor. Wat dan
> wel fijn is is dat je realtime data kan aflezen, en
> de stationair op kan voeren.
> @Leo.
>
> Hadden wij niet ooit een discussie?
> jij noemt het reclame gepraat maar het feit is dat
> het wel degelijk werkt anders kijk je gewoon even
> op Youtube en dan zoeken naar COBB RX-8
> en Iedere PK is er eentje mee genomen ik zeg niet
> dat je het moet doen maar als je iets zoekt als een
> Chiptune dan is dit zo'n beetje de enigste
> oplossing.
> probeer maar eens een Chipper te zoeken die een
> RX-8 doet ;)
> Dat is dus uit de duim gezogen van die rpm. Ze
> hebben daar dacht ik wel 250 pk opgegeven.
> leo ik begrijp heus wel wat je zegt. maar ik weet
> niet of je het wist maar die MPS ECU is volgens
> kenners VEEL erger om uit te lezen als de RX-8 ECU
> en Die gasten van Cobb hebben een heel team special
> zitten om die ECU te kraken en er special software
> voor te schrijven en dat met een Dyno meter er
> naast. ze hebben de Nissan GTR ook kunnen kraken en
> ze leveren de software om de GTR te chippen ook aan
> race teams. dus zo dom met ECU's zijn ze ook niet.
> maar ik als ik het goed begrijp maakt het niet uit
> wat ik over chippen zeg want de ECU staat toch al
> perfect afgesteld volgens jou toch...
> mensen die er wat aan hebben en het wel handig
> vinden ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
> dan hou ik me lekker bezig met mijn 3MPS.
Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill